Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: att namnge bilder.

att namnge bilder.

Är helt ny på detta med räkor men har en liten fundering om annonserna i sälj delen av detta forum.

skulle man inte kunna uppmana folk att döpa sina bifogade bilder till vad det är för räka på bilden, på så sätt kan man ju se vad det är genom att bara hålla muspekaren över bilden.

fått för mig att det skulle underlätta en del för ovana mot när det typ är 20 bilder med bara siffror i namnet.

mvh Lasse

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Super Moderator Janne Johanssons avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Län
    Skåne

Mina räkor

Crystal red, Crystal black, Snowhite, King kong, Red Ruby, Blue Bolt, Pinto,
    Blue Tiger, Black Tiger,Red Tiger, Tangerine tiger, Leopardshrimp, Sakura, Orange Sunkist Sakura, Svart Sakura, Blue Rili, m.m

Mina snäckor

Posthorn,Physa, Malaysisk sandsnäcka

Medaljer

Citat Ursprungligen postat av gwildur Visa inlägg
    Är helt ny på detta med räkor men har en liten fundering om annonserna i sälj delen av detta forum.

skulle man inte kunna uppmana folk att döpa sina bifogade bilder till vad det är för räka på bilden, på så sätt kan man ju se vad det är genom att bara hålla muspekaren över bilden.

fått för mig att det skulle underlätta en del för ovana mot när det typ är 20 bilder med bara siffror i namnet.

mvh Lasse
    Bra idè. Så fort championatet i Malmö är över och lite mer tid finns ska vi göra om en del i "köp och sälj"
    There be shrimp!

bra ide.

Räkguru Peckoltias avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Län
    Västra Götaland

Det behövs mera synligt att det måste vara bilder med i annonserna
    Räkor:
    Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.

Fiskar:
    Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.

Snäckor:
    Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •