handdator

Visa fullständig version : Aquaristic.net

thaifighter
2012-08-03, 17:30
Jättebra Tysk webbshop som även finns på engelska.
http://fish.aquaristic.net/index.php?lang=1&
med allt inom akvaristik, även levande växter och mossor, som kan beställas och skickas till Sverige.

Jag gjorde en beställning på 5 kg "Mini Landschaft" Seiyru sten för 3,08 Euro per kilo.
Växter: Cryptocoryne wendtii "green" 3 stycken krukor för 3,28 Euro st
Micranthemum micranthemoides 2 krukor för 2,68 Euro st.
Sera Aqua Test Set för 10,98 Euro
1 st Hobby Liquizell 50 ml Artemia foder för 3.97 Euro
2 st Hobby "Klingenmagnet", algmagnet med rakblad för 7,17 Euro st.
1 st paket med 6 extra rakblad till algmagnet för 3,36.

Fraktkostnad: 8,98 Euro
Totalkostnad med VAT/Moms: 72,19 Euro

Jag beställde och betalade med Paypal den 29/7.
Fick vänta 3 dagar på att dom skulle samla ihop alla varorna, då vissa inte fanns inne för tillfället,
men den 1/8 skickades dom till slut till mej,
och idag den 3/8 mottog jag varorna som skickades direkt hem till min dörr med DPD!:D
Snabb och bra service med "tracking" av paketet.

Fina stenar som var väl inpackade, även växterna var fina och större än jag förväntat mej!
Kan definitivt rekommendera dom! :thumbs:

Thaifighter

OBS! Man kan även samla bonus poäng för varje vara man beställt och varje "review" man gjort av köpta varor,
som man sen kan använda för att få rabatt på varor som man handlar i framtiden!

thaifighter
2012-08-09, 12:03
Hej,igen!

Kunde inte hålla mej utan gjorde ytterligare en beställning från Aquaristic.net.
Denna gången blev det:

Dragon stone , 3,05 € per kg X 5 kg =15,25 €
Tropica Plant Growth Substrate 2,5 L, 11,95 € X 2 = 23,90 €
Sera internal filter L 60, 5,08 € X 2 = 10,16 €
Fraktkostnad = 8,98 €
Totalkostnad + VAT = 55,28 €

Fick även 3 € rabatt då jag använde mina Bonus Point som jag fick förra beställningen!

Återigen supersnabb frakt och excellent service!:thumbs:
Beställde varorna den 6 Augusti och betalade med Paypal.
Skickades dagen efter den 7 Augusti och anlände direkt till min dörr idag den 9 Augusti!:D

Snygga "Drakstenar" i olika storlek och form, är väldigt nöjd!:)

Aquaristic.net får högsta betyg från mej!:thumbs:

Thaifighter

Lite bilder nedan:

Peckoltia
2014-02-04, 20:09
Jag håller fullständigt med, de är kanonbra att ha att göra med, jag fick hem mitt 49L nanokar idag och det var ytterst välpackat i en enorm låda med mängder av papper och och annat i och runt omkring, jag är jättenöjd och kommer att göra flera beställningar från dem.
Jag valde att få det hit med UPS och jag kunde följa paketet hela vägen och se var det var, i morse kollade jag sista gången och viste då att jag skulle få det under dagen:D

Jag har bara stora lovord till Aqaristic.net:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thum bs::thumbs:

Fia 67
2014-02-04, 20:18
Snygga stenar du fått tag på.
Dom första du köpt har jag ett par stycken av i mitt Kardinal kar:thumbs:

thaifighter
2014-02-05, 02:51
Jag har gjort många beställningar från dom nu, senaste blev ett litet helglas akvarium, och även mitt kom i ett enormt stort paket!
http://fish.aquaristic.net/en/Aquarium-Lighting/Aquarium/Fish-tank/Rechteckaquarien-aq-6.html

Thaifighter

thaifighter
2014-02-05, 02:57
Här är dom stenar jag beställde första gången s.k. Seiyru stenar som oftast används inom aquascaping för att göra minilandskap.

Thaifighter

Peckoltia
2014-02-05, 13:55
Vilket mysigt rum du har där och så träna till ljudet från allt bubblande i karen:)

Packa bra och säkert kan dom:)

ninne
2014-02-05, 16:00
Vad är det för ledbelysning du har?

Nisse