+ Svara på ämne
Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Paludarium 480L

Räkrom
    Reg.datum
    jul 2019
    Län
    stockholm

Paludarium 480L

Önskar ps5 med disk lägger pengar emellan eller något annat skoj tex mc

Enbart kar med möbel + pumpar + wave makers inkl växter + fisk + räkor 3000kr
    Enbart alla växter 1100kr
    eller paket som önskas, dock kan ej regnsystem eller fogger säljas innan växterna är borta.

Specialbyggt akvarium från akvarielagret 12mm glas 73 högt, 50djup och 130 långt, enligt bild. Finns 3d bakgrunder wave makers pumpar och specialtillverkning av själva glaset samt tillhörande Aquaelmöbel
    just nu kör jag karet utan något till enbart regnsystem, akvariedelen går per automatik enbart vattenpåfyllningar behövs balansen är perfekt.

gediget bygge med raster som form + hygrolon som gör att växterna enkelt har fukt hela tiden och kan växa på bakom. finns även isopoder som städar. Växtlista kommer.
    3 fläktar med adapter
    3 wave makers finns
    2 pumpar ehiem
    stor fogger
    3d bakgrund som ej är med på bilden(en 1 stor svart sopsäck, flertalet delar)
    Täckglas med borrade hål för fäste av regnsystem
    CR räkor + blood red + rasboria galaxy + choprae + elefantsnäckor och andra snäckor. förökar sig hela tiden
    regnsystem med massa dysor kopplingar slang + osmos filter
    vattenprover, termometrar, håvar, m.m skickar med alla tillbehör jag har(har en heldel) säkert glömt en massa som självklart skickas med vid affär.

5000kr för allt OBS belysning ingår ej eller statyer. hör av dig om du har pengar. karet står ej i vägen och eftersom det sköter sig själv har jag ingen större brådska att bli av med det.

man behöver vara 4 pers för att kånka bara glaset är ca 150kg. med växter och dylikt räkna med 200kg. hjälper till och bär om det behövs.

finns på k-holmen

för bilder https://www.terrariedjur.se/market/item/82397

0761661684 om du är intresserad

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta